Maakt u gebruik van onze website , dan gaat u akkoord met deze cookies. Akkoord

Klantenservice Business Card

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Ik heb een vraag

Hoe kan ik Mijn ICS Business activeren?
U kunt Mijn ICS Business activeren als Card-houder of als contactpersoon. U kunt hier Mijn ICS Business activeren en uw keuze maken.
Hoe werkt de Aankoopverzekering?
Vrijwel alle producten die u betaalt met uw creditcard zijn vanaf de dag van aankoop 180 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging*.

* Bekijk de Algemene Voorwaarden.

Kan ik contant geld opnemen met mijn zakelijke creditcard?
U kunt geld opnemen bij banken en/of geldautomaten waar een MasterCard logo zichtbaar is.

Wat kan ik eenvoudig zelf regelen?

Aanvragen Extra Card
Aanvragen Extra Card
Verklaring betwiste transactie invullen
Verklaring betwiste transactie
Machtiging automatische SEPA incasso
Machtiging automatische SEPA incasso

Inloggen

U kunt online uw zaken regelen. U kunt inloggen voor: Uw online rekeningoverzicht in Mijn ICS Business Uw online aankopen zijn extra beveiligd via 3D Secure (voor Mastercard bekend als Mastercard ID Check). U kunt tijdens een online betaling een 3D Secure wachtwoord aanmaken of deze wijzigen.

Business Card


Mijn vraag staat er niet bij

Stel hier uw vraag en krijg binnen 3 werkdagen antwoord van een ICS-medewerker.

Direct contact opnemen met ICS

Bellen met de Business Card Servicedesk

Ma t/m vrij van 8-21 uur, za van 9-17 uur
Corporate Card + 31 (0)20 – 6 603 771
Business en Prof + 31 (0)20 – 6 603 772

Uw creditcard gestolen of verloren?
24/7 contact Verlies & Diefstal +31 (0) 20 - 6 600 611 businesscards@icscards.nl

Actueel

 

Nieuwe portal zakelijk live!

Klanten met een zakelijke creditcard van ABN Amro kunnen gebruikmaken van de online service Mijn ICS Business. Met Mijn ICS Business houdt u zicht op de bedrijfsbestedingen met de creditcard(s). Het is mogelijk om per medewerker transacties in te zien, rekeningoverzichten te downloaden en de transactiegegevens te exporteren naar uw eigen administratie.

Om de service toekomstbestendig te maken, wordt deze service met ingang van 8 september omgezet naar een nieuw platform.

In deze nieuwe versie worden een aantal wijzigingen doorgevoerd:

  • De portal heeft een nieuw design, dat ook op mobiel werkt

  • Veiliger activatie proces, waaronder inloggen met een code via sms

  • Verbeterde zoek en download functionaliteit van transacties

  • Bekijken van actieve en gesloten accounts

  • Inzicht in Gebruik (minst te besteden, meest uitgegeven)

  • Het direct kunnen deblokkeren van een nieuwe kaart

  • Het opvragen van de pincode

  • Het kunnen wijzigen van cardhouder gegevens door contactpersonen, zoals e-mail adres en mobiele nummer

Meer informatie

De meest gestelde vragen over dit onderwerp vind u in dit document .
Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met de Servicedesk. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 op 020 66 00 666

 

 

Belangrijk: uw 06-nummer is nodig voor dubbele beveiliging

Vanaf 14 september 2019 geldt er nieuwe Europese wet- en regelgeving. Deze vereist dat banken een dubbele beveiliging hanteren. Hierdoor weten wij zeker dat ú de juiste persoon bent die uw Card gebruikt en inlogt in uw persoonlijke omgeving.
Meer informatie

 

Nieuwe Europese richtlijn voor betaaldiensten.

PSD2 (Payment Service Directive) is de nieuwe Europese wet (richtlijn) voor het betalingsverkeer van consumenten en bedrijven. Door de invoering van PSD2 in Nederland, verbetert een aantal zaken in het betalingsverkeer. Zo zullen transacties beter beveiligd zijn en mogen winkels geen toeslag meer rekenen als er wordt betaald met een Mastercard of Visa Card. Een andere belangrijke wijziging is dat het makkelijker wordt anderen toegang te geven tot uw creditcardrekening.
Lees meer.

 

Creditrenteverlaging op borgaccounts per 1 oktober 2018

Bij een positief saldo boven de € 500,- op borgaccounts vergoeden we nu creditrente. Het maximale positieve saldo waarover wij rente vergoeden is € 1.000.000,-. Per 1 oktober 2018 wordt de creditrente die van toepassing is op borgaccounts gewijzigd van 0,2% naar 0,1% effectief op jaarbasis. De creditrente die van toepassing is op zakelijke creditcards blijft ongewijzigd. Dit is 0%.

 

Wijziging Algemene Voorwaarden per 1 juli 2018

Per 1 juli 2018 wijzigen de Algemene Voorwaarden van de zakelijke ABN AMRO creditcards. U kunt de nieuwe Algemene Voorwaarden alvast bekijken en zien wat er precies voor u verandert.

Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?

- Wij vragen u om veranderingen in de contactgegevens van uw bedrijf, de contactpersoon of kaarthouders, en overige wijzigingen die relevant zijn voor de overeenkomst, aan ons door te geven. Voorbeelden zijn: een andere rechtsvorm van uw bedrijf, verandering van tekenbevoegden of contactpersonen, of verandering van uiteindelijk gerechtigden (UBO’s). U kunt alle wijzigingsformulieren vinden op abnamro.icsbusiness.nl/klantenservice/. - Wij vragen u om veranderingen in de financiële situatie van uw bedrijf direct aan ICS door te geven. Het gaat hier bijvoorbeeld om omstandigheden die ervoor kunnen zorgen dat u ICS niet kunt betalen, zoals een verslechterde financiële situatie. Wij worden hier graag tijdig over geïnformeerd, zodat wij met u kunnen bespreken wat dit betekent voor onze dienstverlening aan uw bedrijf. Daarnaast kunnen wij u op ons initiatief vragen om informatie te verstrekken over de financiële situatie van uw bedrijf.

Heeft u vragen over de nieuwe Algemene Voorwaarden?

Neem dan per e-mail contact met ons op via businesscards@icscards.nl. Ook kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 020 - 6 600 666. Onze medewerkers helpen u graag verder. Als u het niet eens bent met de wijzigingen in de Algemene Voorwaarden, dan kunt u uw zakelijke creditcard van ICS opzeggen. Dat kan door een e-mail te sturen naar businesscards@icscards.nl, of via het hiervoor genoemde telefoonnummer. Let op: alleen personen die bij ons als administratief contactpersoon of als tekenbevoegd bekend zijn, kunnen opzeggen.

 

Ons Privacy Statement is vernieuwd

In het Privacy Statement staat beschreven hoe ICS omgaat met uw persoonsgegevens. Eind mei 2018 is deze privacyverklaring vernieuwd. Dit was noodzakelijk, omdat de nieuwe Europese privacywet specifieke eisen stelt aan de inhoud hiervan.

Nieuwe onderwerpen

Het Privacy Statement is uitgebreid. Nieuwe onderwerpen uit de Europese wetgeving zoals ‘dataportabiliteit’ worden toegelicht en ook gewijzigde begrippen zoals ‘toestemming’ en ‘profilering’ komen aan de orde.

Als kaarthouder hoeft u niets met de privacyverklaring te doen. Wanneer u de verklaring doorneemt, bent u goed geïnformeerd over wat ICS met uw persoonsgegevens doet.
Bekijk de Privacy Statement.

Aanbiedingen voor alle ABN AMRO creditcards

Wij bieden onze ABN AMRO Card-houders graag iets extra’s. Naast de vele voordelen van uw creditcard, bieden wij u als zakelijke klant ook aantrekkelijke kortingen, upgrades en privileges.

aanbieding Travelbags

Reis in stijl met koffers en tassen van Travelbags.

Nu tijdelijk met 15% korting.

aanbieding Uber

Ontdek Uber. Nu € 20,- korting op de eerste rit.

Maak kennis met Uber, de auto met chauffeur die u snel en comfortabel van A naar B brengt.

aanbieding CIBTvisas

Tot 10% korting bij CIBTVisas.

Visumaanvragen via CIBTvisas. Snel, simpel en veilig. Met uw uw ABN AMRO Card krijgt u tot 10% korting op de bemiddelingskosten.

aanbieding legalmatters

Juridisch advies van LegalMatters.com

Als ABN AMRO Card-houder kunt u nu extra voordelig juridisch advies inwinnen dankzij onze samenwerking met LegalMatters.com.

aanbieding yellowbrick

Mobiel parkeren met Yellowbrick

Gemakkelijk parkeren en nooit te veel of te weinig betalen.

aanbieding hertz

Wereldwijd korting op autohuur bij Hertz

Met uw ABN AMRO Card betaalt u minder voor uw autohuur bij Hertz en krijgt u altijd een upgrade naar een betere klasse.