Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen
- Wat is mijn ICS-klantnummer?
- Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?
- Wat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf wijzigen?
- Wat moet ik doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?
- Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?
- Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?
- Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?
- Waar vind ik informatie over het gebruik van mijn creditcard?
- Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?
- Hoe kan ik een klacht indienen?
Wat is mijn ICS-klantnummer?
Uw ICS-klantnummer is uw specifieke klantnummer. U vindt uw ICS-klantnummer op uw rekeningoverzicht.Wat moet ik doen als mijn bankrekeningnummer wijzigt?
Uw ABN AMRO Business Card is gekoppeld aan uw ABN AMRO zakelijke bankrekening. Wijzigt dit bankrekeningnummer in een ander zakelijk bankrekeningnummer van ABN AMRO? Dan wordt dit automatisch aan ons doorgegeven. Daarvoor hoeft u niets te doenWat moet ik doen als de adresgegevens van mijn bedrijf wijzigen?
U kunt uw adreswijziging doorgeven bij ABN AMRO.Wat moet ik doen als mijn persoonlijke (adres)gegevens wijzigen?
U kunt uw adreswijziging doorgeven bij ABN AMRO.Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn creditcard?
Bel zo snel mogelijk naar de afdeling Verlies & Diefstal: +31 (0)20 - 6 600 699 (dag en nacht bereikbaar). Uw creditcard wordt dan onmiddellijk geblokkeerd. Doe ook aangifte bij de politie. Meer informatie vindt u in de Algemene Voorwaarden van uw creditcard.Wat moet ik doen als mijn creditcard is beschadigd?
U kunt contact opnemen met de Business Card Servicedesk op telefoonnummer: +31 (0) 20 - 6 600 772 (Business Card) of + 31 (0)20 - 6 603 771 (Corporate Card).Hoe kan ik mijn creditcard blokkeren?
Bij verlies of diefstal van uw creditcard kunt u contact opnemen met de afdeling Verlies & Diefstal op telefoonnummer +31 (0)20 - 6 600 699 (dag en nacht bereikbaar).Waar vind ik informatie over het gebruik van mijn creditcard?
Bekijk de handleiding voor het gebruik van uw creditcard.Hoe kan ik mijn zakelijke creditcard opzeggen?
Als u een creditcard niet meer nodig heeft, kunt u deze opzeggen met het formulier Beëindigen zakelijke Card(s). Opzeggen kan op elk moment, met een opzegtermijn van 1 maand. Als u opzegt tijdens een lopend jaar, krijgt u de jaarbijdrage niet terugbetaald. De creditcard kan worden opgezegd door de Card-houder, tekenbevoegde of contactpersoon van uw bedrijf.
Hoe kan ik een klacht indienen?
ICS vindt kwaliteit belangrijk en doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan zoekt ICS samen met u naar een oplossing. U kunt uw opmerkingen schriftelijk, telefonisch of per e-mail doorgeven via de ICS Servicedesk. U vindt de contactgegevens bij 'Contact' onderaan deze pagina.Als dit contact of de geboden oplossing niet aan uw verwachting voldoet, dan kunt u uw klacht indienen bij de Directie van ICS. Hoe meer achtergrondinformatie u geeft, des te beter wij uw situatie kunnen beoordelen. U kunt uw klacht sturen naar:
of per post naar:
International Card Services BV T.a.v. het Directiesecretariaat Antwoordnummer 242 1100 VB Diemen
Kunt u uw vraag niet vinden?
Neemt u dan contact op met de ICS Servicedesk: +31 (0) 20 – 6 600 988 Bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.
Meer informatie over ICS