ICS Business app
Aanpassingen
- Hoe pas ik de taal van de app aan?
- Hoe pas ik mijn adres/ telefoonnummer/ e-mailadres aan?
- Hoe pas ik mijn toegangscode aan?
- Kan ik mijn limiet in de app aanpassen?
Hoe pas ik de taal van de app aan?
Als u de app opent, ziet u linksboven een wereldbol-icoon. Als u hierop klikt kunt u de taal aanpassen naar Nederlands of Engels. Bent u al ingelogd? Ga dan naar 'Account' en klik op 'Taal (language)'.Hoe pas ik mijn adres/ telefoonnummer/ e-mailadres aan?
Dit kan helaas niet in de app. Dat kan wel in 'Mijn ICS Business'. Log in als Card-houder. Onder 'Persoonlijke gegevens' kunt u uw persoonlijke adres, telefoonnummer en/of e-mailadres aanpassen.Hoe pas ik mijn toegangscode aan?
Het is helaas niet mogelijk uw toegangscode aan te passen. U kunt wel een nieuwe toegangscode instellen door de app opnieuw te activeren. Log in op de app en ga naar 'Account' en klik op 'App opnieuw activeren'.Kan ik mijn limiet in de app aanpassen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Hiervoor hebben wij dit ingevulde formulier nodig.Kunt u uw vraag niet vinden?
Neemt u dan contact op met de ICS Servicedesk: +31 (0) 20 – 6 600 988 Bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.
Meer informatie over ICS