Online inzicht met Mijn ICS Business

Bij de zakelijke creditcard van ICS kunt u gebruikmaken van de online service Mijn ICS Business. Lees hier wat je allemaal moet weten over deze service en start vandaag nog met Mijn ICS Business.


  • Wat is Mijn ICS Business?

    Mijn ICS Business is uw persoonlijke online rekeningoverzicht. Met Mijn ICS Business houdt u zicht op de bedrijfsbestedingen met uw Card(s) en kunt u ook tijdens een zakenreis uw resterende bestedingslimiet controleren. Het is mogelijk om individueel of per medewerker transacties in te zien, rekeningoverzichten te downloaden en de transactiegegevens te exporteren naar uw eigen administratie.

  • Mijn ICS Business activeren

    Voordat u zaken kunt doen in uw online omgeving, moet u Mijn ICS Business activeren. U kunt Mijn ICS Business alleen activeren als u of uw bedrijf een zakelijke creditcard van ICS heeft.

  • Wie kan Mijn ICS Business activeren?

    U kunt Mijn ICS Business alleen activeren als u bedrijfscontactpersoon bent of Card-houder van een zakelijke creditcard.

  • Kosten van Mijn ICS Business?

    Het gebruik van Mijn ICS Business is gratis.

  • Ontvang ik nog een rekeningoverzicht per post wanneer ik Mijn ICS Business heb geactiveerd?

    Na het activeren van Mijn ICS Business ontvangt u geen rekeningoverzicht per post meer. U ontvangt maandelijks een e-mail van ICS wanneer uw nieuwe rekeningoverzicht online staat. U kunt uw rekeningoverzichten in Mijn ICS Business wel downloaden en printen.

  • Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?

    Klik in het inlogscherm van Mijn ICS Business op de link ‘inloggegevens vergeten’? U kunt dan nieuwe inloggegevens aanmaken.