Veelgestelde vragen over de wijziging van de jaarlijkse Card-bijrage

Met ingang van 1 augustus wijzigen wij de jaarlijkse Card-bijdrage. Hierbij vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over deze wijziging.

Waarom wijzigen wij onze jaarlijkse Card-bijdrage?

We vinden het belangrijk dat u gemakkelijk en veilig met onze kaart kan betalen en dat wij voor u klaar staan als u ons nodig heeft. De afgelopen jaren zijn onze kosten gestegen. Om de service te blijven verlenen die u van ons gewend bent, wijzigen wij onze tarieven. Op deze manier zorgen wij dat uw betalingen veilig zijn en blijven.

Waar kan ik informatie vinden over de nieuwe tarieven van de ABN AMRO zakelijke creditcards?

Via de klantenservicepagina van uw product kunt u informatie vinden over de bijbehorende tarieven van uw ABN AMRO zakelijke creditcard. Klik op de Card die u heeft. Bij veelgestelde vragen onder het kopje 'Kosten en Rente' vindt u meer informatie over de tarieven van uw zakelijke creditcard.

Ik heb recent nog mijn jaarlijkse Card-bijdrage betaald. Moet ik dan in augustus weer betalen?

U betaalt jaarlijks op een vast moment de Card-bijdrage. Dit moment blijft ongewijzigd. Is dit bijvoorbeeld op 1 maart 2023 geweest, dan zal de volgende afschrijving 01 maart 2024 plaatsvinden.

Ik wil mijn Card opzeggen, hoe kan ik dit doen?

Indien u het niet eens bent met de wijziging, kunt u de overeenkomst vóór 1 augustus 2023 opzeggen. U kunt gebruikmaken van het formulier Beëindigen zakelijke Card(s). De creditcard kan door de contactpersoon van het bedrijf en de Card-houder zelf worden opgezegd. Zegt u later op dan de aangegeven termijn, dan brengen wij de jaarlijkse Card-bijdrage alsnog in rekening. Hierover ontvangt u geen restitutie.